Loonaq_06Ogos-09November Dapatkan Domain Termurah
Dari NetKL serendah RM29.95 setahun! Beriklan disini

Wasabers on 31st January 2011

48 comments
Akhirnya, poster untuk minggu ini telah dikeluarkan. Untuk makluman para Wasaber, Wasaber's Name Poster kini akan dikeluarkan 2 minggu sekali. Jadi kesempatan ini perlu digunakan untuk Wasaber bergiat aktif dalam komuniti WSB agar tetap tersenarai dalam poster. Dalam tempoh selang 2 minggu, pemantauan dilakukan untuk mengenalpasti Wasaber yang memegang sumpah dimana sebelum menyertai WSB anda sudah bersumpah untuk terus menyokong komuniti WSB. Teruskan sokongan anda kepada WSB.

Mahu tahu siapa yang kena? Mari kita lihat poster minggu ini. Tunjuk nama anda.  

Tema poster pada minggu ini ialah "Cintailah Alam Sekitar" dengan latar belakang berwarna hijau. Ayuh teropong nama anda Wasaber.

Warna tema : Hijau


Ramai juga nama Wasaber baru yang tersenarai dalam poster ni. BRAVO! TAHNIAH! Giatkan usaha anda untuk terus aktif dalam komuniti WSB. 

Senaraikan 5 nama paling menonjol yang kamu nampak dalam poster kali ni.  

Nota :
WSB Gathering seterusnya sedang giat direncana.
Bagi pandangan Wasaber, bilakah masa paling sesuai Gathering seterusnya diadakan?
Apakah aktiviti yang patut kita jalankan?
Siapa sudi memberikan pertolongan untuk menjayakan Gathering kali ini?

48 Respon dari Wasaber.

  1. gatehering 2 tggu aq blk lh huhuhu....

  2. C A T H E R I N E P I P I G E B U -


    ;p~ harus lah di tulis besar2 bah...


    yeyy~

  3. Eryati says:

    alahai...nama sy tiada bah pulak..macamana pula baru aktif ni? ingatkan aktif kasi apdet blog jak

  4. kilique says:

    alala. teda lg tu sa. :(((

  5. thx admin...
    nama aku kekal dan frot tetap besar !! (:
    kpd ahli bru, truskan berusaha m'aktifkan diri anda...
    ceeeeeeeeeeehh wahh~

    aku suka la layout kali ni, cantik gtu!
    sepa la 5 nama pling menonjol tu ?
    boby tetap nda kalah...kekeek

  6. zydande says:

    mantaplah...warna ijau turqoise ka ni.? so suweeettt..ngehehe..asyikkk bana pian ngendak ni poster..

    <--pencinta alam

  7. Alfian J. says:

    @Eryati
    kamu misti aktip dalam komuniti WSB :a

    cthnya : komen d blog, lepak kupi d CRB atau sll komen d wall WSB..:a

  8. yay!!ayie like poster ni...:n

    WSB :::bilakah masa paling sesuai Gathering seterusnya diadakan?
    Ayie ::: ujung bulan 5/awal bulan 6

    WSB ::: Apakah aktiviti yang patut kita jalankan?
    Ayie ::: ikut tema ni 'cintai alam sekitar'..p pantai..BBQ..XD..

    WSB ::: Siapa sudi memberikan pertolongan untuk menjayakan Gathering kali ini?
    ayie ::: err??..><?..:d

  9. Alfian J. says:

    @zydandealamak..pencinta alam jua ka? sama kita jaid..:q

    jd bln 3 tu ar..

  10. Hot Mama says:

    nama sa sudah menjadi cute2...:o

    Entri Terkini : Penduduk Mesir kunci pintu

  11. Alfian J. says:

    @Ayie Mcvalyth
    cadangan memang mau buat BBQ ni..d TG Aru ok ka? kita buat bakar²..siuknya tu..ehehehe

  12. thanx admin..
    aku nda taw mau cakap apa lagi huhuhuh
    apa2 pun..thanx sgt..
    tapi..persoalan jg ni..
    apa maksud admin

    "Cuba kamu senaraikan 5 nama paling menonjol dalam poster kali ni"

  13. @Alfian J. maw cakap sya tdk aktif,tidak juga.. tp gitu jak size font sya slalu. nda pernah la size besar dr itu.

  14. Alfian J. says:

    @Pinung is VizarD
    senaraikan la nama y kmu nmpk mnonjol dlm poster tu..:a

  15. Alfian J. says:

    @.f.ezra talks crap.
    iya ka..sori ezra..apa nama ko dlm tu? aku tia cam ba nama ko..y aku tau ezra jak la...:a

  16. @Alfian J.
    Felicea J Sinagoh a.k.a Ezra Tamina a.k.a Kerana wasaber. Aku, menjadi AKU.

  17. Alfian J. says:

    @.f.ezra talks crap.
    dalam poster tu nama ko felicia la kan..ok updated..just wait for your name fortnite..:a

  18. @Alfian J. just use Ezra Tamina from now on. :)

  19. This comment has been removed by the author.
  20. @Alfian J.

    ok bh...bakar2 sambil men volleyball...men kubur2...men bubut2...:l..syiuk bah tu..:c

  21. ed, smua nama sy nampak .. hahaha :D

  22. ADMIN~thank u
    pasal gathering harap bt lepas aq blk ni huwaaaa

  23. weh...konfem tarikh awal2 ahh...mau aku join gath tu....so,paham2 ja utk org bekerja.mahu ambil cuti!! oraitt...

  24. ~NieZa~ says:

    sy suka ijau ni kn...
    hahahaha
    gath?????
    bha capat pikir2....
    kekekekek

  25. Miera says:

    ngee hheeee.. auuu.. siapakaaaaa tuuu yarhhh!!

  26. Rindu sa sama poster WSB..;p

    btw,apa yang bulan 3 bos? hahaha (menyibuk..)

    Gathering buat time lepas gaji...bulan 5 la..(knun time c omen balik la knun)hahaha

    aktiviti: makan...hahaha....icebreaking jan lupa, volleybal (pantai) buli ka? sa tulung tingu org main jak la..haha

    bagi pertolongan...sa ok jak...tapi, mo tingu ada masa free ka tida... ;P

  27. beaty says:

    patut la last week sa tunggu ni..rupanya 2 kali seminggu

  28. Alfian J. says:

    @Dev Clarehova
    bln 3 tu aku rncg mau kumpul wasaber utk sapot film KRU : Merong Mahawangsa. Turun ramai². Ko join ka dev?

    klu buat awal bln 6 ok ka ar? 4 or 5 June?

    Mana boleh ko tgk jak dev..ko tlg aku la..kita BBQ..:k

  29. Eryati says:

    @Alfian J.oooo..bah begitu ka pulak..aku ingatkan sudah aktif apdet belog maka aktip la kunun..bah..mo target utk next month la admin..heheheheh

    tahniah pada yang tersenarai...

  30. Eryati says:

    @Ayie Mcvalythdi kk ka? sy bule join ka ni?

  31. Eryati says:

    apa semua kunun aktiviti masa gathering ni?

  32. Zurina J. says:

    Yeah!!! Hijau... I like it! :t

    WSB Gathering seterusnya sedang giat direncana:

    Masa paling sesuai Gathering seterusnya diadakan?
    -28&29Mei atau 4&5June 2011

    Apakah aktiviti yang patut kita jalankan?
    -BBQ, karaoke, sukaneka -->di pantai

    Siapa sudi memberikan pertolongan untuk menjayakan Gathering kali ini?
    -saya akan memerah sepenuh tenaga saya... :d

  33. yee yee :) im still in the list. hihi .

    syok owh ada gathering nnt,. tp sy x dpt join..

  34. Alfian J. says:

    @Eryati
    msti la boleh join..gathering tuk wasaber tu..join ar..:a

  35. Rose Khoo says:

    alala, nama aku pon teda nie.hihi, perasaan nama mau ada kunu..padahal baru join jd member.khikhikhi

  36. ojie says:

    banner dia cantik:)

  37. Heran juga nama saya ni, kadang makin besar kadang makin kecil hahaha.

  38. sya maw tolong juga utk gath tu.. :)
    kalaw sya nda exam masa tu maw juga la.. almaklumlaaaa final year sda diploma.. :)

  39. -Jerry- says:

    wooooooooohooooooooO~~~ nama sa di tengah sudah.. haha

  40. yeah...!!!!!!!!!aku masuk poster uda!!

  41. @Zurina J. 4 & 5 nda buli laaa..
    aku blik penang 4 jun!

  42. Eric says:

    cool juga nih lol haha

  43. lallala... baru perasan.. masuk poster lagi rupanya.. thx admin.. hehe

  44. nak ikut gak kalo ada gathering.... juz inform when, where, theme n everything.... 4 sure aq akan ikut..... ceehh... semangat sda ne..... ^_^

  45. wow..mantap lah wsb....makin hari makin ramai wo...keep it up..aque sukung walau kemanapun wsb mau buat pertemuan perkenalan (gathering)..hahahaha pasal nama paling menonjol tu aque ndak berapa fokus plak...pasal semua nampak juak..namaque lagi lah besar..hahahaha tQ semua :q wsb..gogogogogogogogogogogogo wasaber

Respon Anda...

Jangan tengok jak bah! Dikomen terusss!! :D

Nota : Pakai bahasa Sabah pun bulih bah! :)

Let's share your views with other Wasabers at WSB Community Forum.

Boleh gunakan tag HTML berikut: <b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Facebook WSB Badge

Geng WSB