Loonaq_06Ogos-09November Dapatkan Domain Termurah
Dari NetKL serendah RM29.95 setahun! Beriklan disini

Happy New Years 2011 To Wasabers

31 comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera WASABERS!

WSB mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua wasaber yang terus menyokong WSB tidak kira hujan, panas terik, mendung mahupun licak. Kesungguhan anda semua sangat-sangatlah dihargai. Selama WSB beroperasi, para Wasaberlah yang menjadikan WSB semakin besar dan unggul serta menjadi medan yang berguna kepada para blogger kelahiran Sabah berkumpul. Tunjang kejayaan WSB adalah disebabkan sifat dan sikap kita Wasaber a.k.a blogger kelahiran Sabah yang bolehlah dianggap sebagai peramah, sporting, mesra, satu kepala, serta mampu bekerjasama sebagai satu pasukan.

Jadi sempena TAHUN BARU 2011 ini, WSB mengharapkan para Wasaber dapat terus memberi sokongan padu kepada perjalanan episod WSB. (WSB MAY Gathering - bersiap sedia) Seperti yang kita lihat, Wasaber terus bertambah dari hari ke hari. Ini merupakan petanda yang baik dan menggambarkan betapa blogger Sabah juga aktif dan berdaya saing. Pertumbuhan jumlah blogger yang ramai sesuatu yang amat positif kerana melalui teknologi dan internet kita akan sentiasa up-to-date. Selain itu, bidang internet juga mampu menjanakan pendapatan jika pandai menggunakan perkhidmatan yang tersedia di internet. Namun begitu, kita perlulah bijak menggunakannya ke arah yang betul bukannya menggunakan teknologi tersebut ke jalan yang salah seperti melayari laman web lucah, leka dengan laman sosial, bermain permainan video sehingga lalai terhadap tugasan agama dan lain-lain.

WSB mendoakan agar seluruh Wasaber berjaya dalam bidang yang diceburi dan menempuhi kejayaan dalam segala yang dihadapi dalam tahun 2011 ini. Kongsikan apa sahaja dikalangan Wasaber. Kalau ada yang mahu melangsungkan perkahwinan, jemputlah para Wasaber, pasti kita akan meriahkan hari tersebut. :D


2010 sudah berlalu, 2011 kini tiba...
Apakah azam anda? 

Azam WSB : untuk ber [dot]com. Mungkin tidak lama lagi. :)


Tinggalkan komen "Once WASABER, always WASABER" sebagai tanda sokongan penuh anda kepada WSB!

31 Respon dari Wasaber.

  1. Once WASABER, always WASABER!!!
    happy new year everyone..cantik tul fireworks d kk..azam baru: sy mau jumpa smua wasabers!! i love u!!! ^^

  2. nunui Joe says:

    selamat tahun baru jugak kpe seluruh warga WSB! (^^)

  3. Selamat tahun baru wasabers.. Jumpa lagi nanti. Jarang sudah online lepas ni. Lawat2 blog saya ah.. (Sambung belajar)

  4. Once WASABER, always WASABER!!
    happy new year 2011 to all wasabers. :)

  5. -Jerry- says:

    azam wsb akan tercapai!

  6. Once WASABER, always WASABER!!

    happy new year!!

    and the task for making this site to have its own dot.com is totally on everybody's shoulder! :)

    lets create the biggest bloggers community ever in Malaysia!!

    btw, hi admin~~ hehe! i'm back.

  7. Happy new year to all WASABER! yess! by next year i mesti jumpa wasaber terutama si boby ! yayy!! :p~

  8. happy new year wasabers! azam aku tahun ni aku nak ada azam..

  9. Mama JnJ says:

    selamat tahun baru suma wasaber...

  10. miss J says:

    wasaberrrrrrrrrrr....

    slamat taun baru geng2 wasaber....
    muahhhhhhhhhhxxxx...

  11. okayarms says:

    Happy New Year Wasabers!!

  12. zydande says:

    Once Wasaber, always wasaber...ni bukan moto pengakap ka?? kdapatan ni setia kpd pgakap... hahaha... nway,

    HAPPY NEW YEAR 2011.!!

  13. Miera says:

    Happy new year!! huhaaa!! azamku kawin sama admin! hahahahhaa... kidding :)

  14. Once Wasaber, always wasaber...peeeewit! sa tepuk tangan dlu :n kihoi!

    Happy New Year 2011! :k yeaah~~

    :o hihi

  15. ~NieZa~ says:

    OKAY!!
    aku kawin nnt aku jmput semua wasaber
    ^^
    slmt tahun baru
    hehehe

  16. tim says:

    happy new year...!!!!!!!!!!!!

  17. once wasaber olways wasaber ... :a

  18. happy new year wasaber...
    yeah!
    mari kita kasi meriah lagi wasaber ni...

    aramaitttiii

  19. aRlen says:

    Hepi New Year 2011!!
    Once Wasaber,Always Wasaber!! :n

  20. Mau jadi lebih tabah!

    Happy New Year wasabersssssssssssss

  21. AnnieMing says:

    Happy New Year to all Wasabers~!!

  22. happi new year everyone~ na, lambat sy on9 hahahaXD

    Once Wasaber, Always Wasaber~ wooooot~

  23. Happy New year Wasaberrrr~!!!!! ^____^ biar lambat asal ada...ekekekekeke...Harus tu sentiasa kerjasama....semoga Wasaber terus BERKEMBANG!

  24. beaty says:

    Happy new year juga ya....

  25. terharu sya baca ni post..azam baru mau lebih success..:)

  26. Zurina J. says:

    Salamat² datang 2011..! Baru pula aku tekomen sini...Semoga² smuanya akn bjalan lancar...& dipermudahkan segala urusan..ameen ameen...:)

  27. selamat tahun baru WSB..

  28. beaty says:

    Mari terus lebih success!!

  29. ONCE WASABER , ALWAYS WASABER .. i heart u ol wasaberiansss .. hop hop ! :D

  30. huxhux, sy plak tlmbat wish ni .pa puwn epy new year to all wasaber ^_^ . :s

Respon Anda...

Jangan tengok jak bah! Dikomen terusss!! :D

Nota : Pakai bahasa Sabah pun bulih bah! :)

Let's share your views with other Wasabers at WSB Community Forum.

Boleh gunakan tag HTML berikut: <b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Facebook WSB Badge

Geng WSB