Loonaq_06Ogos-09November Dapatkan Domain Termurah
Dari NetKL serendah RM29.95 setahun! Beriklan disini

Aktif Wasaber Edisi Februari

30 comments
Bulan Februari berlalu dengan tema cinta. Ramai juga Wasaber yang bercintan-cintun sepanjang bulan lepas. Ini terbukti dengan penyertaan yang memberangsangkan pada BOTM edisi Februari. Rupanya Wasaber memang terdiri dari kalangan yang jiwang. Ehehe.

Dalam tempoh 28 hari pada bulan Februari lalu, tersenarailah beberapa Wasaber yang dilihat aktif dalam komuniti WSB. Kecergasan serta kerajinan inilah yang menyumbang kepada kelangsungan nadi WSB sehingga sekarang. TAHNIAH Wasaber!

Jadi WSB akan memperkenalkan calon-calon yang terpilih yang mana telah bergiat aktif sepanjang bulan Februari. Mari kita tinguk siapa yang kena!


Macamana? Teruja? Seronok? Terkejut?

Tahniah kepada Wasaber yang tersenarai serta ucapan jutaan TERIMA KASIH daripada pihak WSB kerana kesetiaan anda menyokong WSB.

Kepada yang tidak tersenarai. Aktifkan diri pada bulan Mac ni. HIDUP WSB!!


p/s : Kepada para pemenang BOTM Januari yang bertemakan Cerpen, diharap bersabar. Hadiah berupa kompilasi Cerpen dalam proses. Proses ini mengambil masa.

30 Respon dari Wasaber.

  1. Aku nombor satu..!!! :s

    Lambat juga loading gambar2 tu, hua3.. :c

  2. Alfian J. says:

    @samizul.net
    Flash tu sam..tu la lmbt skit..ehehe

  3. C omen tatap nda lari..haha! keep on going WSB...^_^ bosku, itu vid lambat load...;p

  4. Anonymous says:

    sdg tgu
    loading pula ni

    -khuza-

  5. paling lah penantian aque menunggu :n

  6. hehee.slamat mlm! ^^ hdup wasabers! ^^

  7. Anonymous says:

    aik.. kali ni xda kasih mention
    nama durg aa?
    baa..bloger lama still maintain ba itu..
    good joob
    keep it up semua...hehehehe

    -khuza/ khue / khuj - ;DD

  8. uii punya laa!! gambar ku yg bertudung lg tu. style ah hahahahaha

  9. tim says:

    walaupun belum tengok, aku dahulukan ucapan tahniah
    huahuahuahua

  10. tim says:

    ok, sudah tengok.
    nicelah bobby..style baru punya video hehehe
    tapi kenapa ending dia tamat begitu ja...
    teda credit2 macam dolu2...

  11. SheNn says:

    SMART VIDEONYA ! LAIN DR YG LAIN. :))

    * terCAPSLOCK. :))

  12. edith says:

    congratz2.. keep it up.. hehe :)

  13. beaty says:

    ala misti sa tada ni taw sini..jarang mangaktif suda ni sini ...

  14. :n :o :q mantapppp .. asyikkk banaaaaaaaaaa ~ :c :t

  15. Alfian J. says:

    @tim
    bukan xmau letak kredit..aku lom mahir lg mau buat guna flash gini..nt aku try buat la ya tim...ehehe

  16. Lina says:

    punya la lambat..bkin jiwa gelora2..

  17. Lina says:

    yaw!! aku ada!! stiap bulan ada!! laikkkkkk!!!!!!
    *mata merenung jauh utk bln mac ~Aku Boleh!!~sambil menyediakan gambar yg lebih cantik utk seterusnya..ahahay..

    p/s: napa ga ada nama2nya donk..yg baru susa mo kenal sich..yg org lama tutup mata gwe teka..hahaha...

  18. astagaaaaaaaaaaaaaaaaaaa santiknyaaaa, lambat aq p tinguk, tengkiu boss ku, nah kuih pisang, aq blanja, ekekee. XD

  19. Zurina J. says:

    yay! sy suka! sy suka!
    semmart! ni yg buat aku namau lari dr WSB ni...
    syg WSB!!! :q

  20. aq x dpt buka...line slow betul

  21. Lina says:

    @Izwan dE Omennda payah la ko buka..ensem jg gmbr mu d sna..haha

  22. Ask says:

    Wah~ lawa la..
    Guna flash ar.. smart owh~
    Sapa la punya pic yg first kuar 2.. hihi~
    I LOVE WASABER!!!

  23. Alfian J. says:

    @Ask
    Iya flash..sng jak tu..kumpul pastu tgl generate jnak..ehehehe :c

  24. miss J says:

    aku br perasan ni video...
    ngatkan teda ow muka saia...
    ada pulakkkkkkk... n_n...
    kui3

  25. SUPER KOOOOOOOOL!!! hahaha.. :q

  26. ~NieZa~ says:

    baru bha pula ku nmpk ni!
    like it!! :q :k

  27. FaiZ WSB says:

    Sy baru nampak ini vid. Terima kasih WSB! LOVE WSB!

  28. Pink Diva says:

    laupun belum nmpak siapa mereka(lama kuar oh bosing)..:)

    Congrats to you all!!

Respon Anda...

Jangan tengok jak bah! Dikomen terusss!! :D

Nota : Pakai bahasa Sabah pun bulih bah! :)

Let's share your views with other Wasabers at WSB Community Forum.

Boleh gunakan tag HTML berikut: <b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Facebook WSB Badge

Geng WSB