Loonaq_06Ogos-09November Dapatkan Domain Termurah
Dari NetKL serendah RM29.95 setahun! Beriklan disini

Angka Unik Pengikut WSB : 1234

16 comments
Assalamu'alaikum dan Salam sejahtera Wasabers!

Beberapa hgari yang lalu kami telah mengeluarkan video Aktif Wasaber: Edisi Merdeka-Raya. Ok juga kah video tu? Tahniah kepada yang terpilih. Anda memang layak!

Hari ini pengikut WSB telah mencecah angka yang unik. 1234. Bermaksud WSB kini punyai pengikut seramai 1234 orang pada webpage ini. (Rujuk widget 'The Loyals' di bahagian bawah kiri.)


Mesti ada yang hairan kan, angka yang unik pun mahu bikin entri kah? hehe. Bukan apa, entri ini sebagai pembakar semangat kita untuk terus memberi sokongan, dorongan serta maju dan terus maju dari masa ke semasa. Walaupun pengikut 1234 orang bukanlah angka yang besar jika dibandingkan dengan pengikut blog popular yang lain, namun setiap kejayaan itu bermula dari bawah. Barulah indah kejayaan untuk dikecapi.

WSB dalam perancangan merangka beberapa aktiviti 'dalam talian' bersama Wasaber. Peraduan 'Blog of the Month' akan dibuka bulan hadapan. Bersedia Wasaber! =)

"Once Wasaber, always Wasaber" [^^,]

16 Respon dari Wasaber.

  1. cantik !!! keep it up wsb !

  2. Next target --> 12345

    Buli seja kalau WSB. ;)

  3. macam saya nampak muka saya pula tu tau...hahahaha...
    bha,sila2x singgah minum kupi sana blog saya.

    *newbie wsb*...hikhikhik

  4. tidak sabar mau join BOTM!! ^^,

  5. akan btambah 2 angka...insyaallah..huhu
    chaiyok2 wsb!!!

  6. Zurina J. says:

    Mau jadi pemenang BOTM! ekekeke.

  7. Aki says:

    paling manang!!! c Kak Jue tia buli menyertai BOTM.. Diharamkan.. Ho ho ho..

  8. go go go. Wsb...kami ahli wasaber tatap sukung.....nah kasi target pla angka 2k.....kita kasi gegar malaysia kunun hehheehe

  9. lucky 1234 follower..ilang pening sia ,saya terjah nanti :)

  10. Zurina J. says:

    @Aki, haram? Bahaya itu Aki kalau haram... Bedusa tu kalau dibuat juga... ngeh!

  11. Alfian J. says:

    Kalau benarlah sasaran seterusnya 12345 tu tercapai. Memang campin lah org bilang. keh3.

  12. hElfiS says:

    congrat..moga wsb terus maju..yeahhh..

  13. Wawh! Akhirnya dapat angka unik lagi istimewa gitu.. TAHNiAH! =D

    u/p: Angka Follower tu kena kasi galap bah.. Tu aku lupa2 unfollow-refollow... LOL xp

Respon Anda...

Jangan tengok jak bah! Dikomen terusss!! :D

Nota : Pakai bahasa Sabah pun bulih bah! :)

Let's share your views with other Wasabers at WSB Community Forum.

Boleh gunakan tag HTML berikut: <b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Facebook WSB Badge

Geng WSB