Loonaq_06Ogos-09November Dapatkan Domain Termurah
Dari NetKL serendah RM29.95 setahun! Beriklan disini

Barang Baik

5 comments
Assalamu'alaikum & salam mesra Wasaber sekalian...

Bagi yang perasan, nama pengarang pada kali ini beda dengan nama-nama pengarang sebelum ini kan. Ya, ini entri pertama saya di ruang ini. Dan pada entri pertama ini, ringkas sahaja perkongsian dari saya. Saya ingin mengajak kalian kembali kepada perkara asas, mungkin ada yang terlupa atau mungkin juga ada yang tidak tahu. 

Berbalik kepada kepala entri di atas, saya yakin para wasaber pasti ada telefon bimbit bukan. Hanya dail nombor telefon yang tertera di bawah. Ada barang baik di sini:

 015 4871 5015


Nota: tiada sebarang cas dikenakan jika mendail no. telefon ini. Selamat menikmati barang baik! :)






5 Respon dari Wasaber.

  1. Anonymous says:

    o... ebook ba pula ni "buku panduan sosial media"

  2. Zurina J. says:

    @izaRamos, cubalah ikut stepnya... Mula-mula pergi web yang di bagi, lepas tu masukkanlah email & password. Lepas tu boleh jumpa "barang baik"..:)

  3. Zurina J. says:

    @[ADN], sudah baca? Sebenarnya saya jumpa benda ni dalam Malaysia Hari Ini, ada perbincangan tentang masalah jenayah internet. Sekarang ni rakyat Malaysia semakin bijak, ada saja buah fikiran yang ingin diutarakan, ada pula suka sangat update status, sampai tahap tersalah guna hingga memaki-maki pula di laman sosial. Sedangkan profil facebook itu mengandungi butiran peribadi & info tentang diri seseorang.

    Jadi, diharap barang baik ini dapat memberi peringatan pada kita semua. Supaya lebih bijak menggunakan laman sosial. Takut di hujung nanti timbul masalah lain yang mungkin jauh lebih dahsyat.

    Sama-sama koreksi diri..
    "Demi masa. Sungguh, manusia berada dalam kerugian, kecuali orang² yang beriman & mengerjakan kebajikan serta saling menasihati untuk kebenaran & saling menasihati untuk kesabaran" [Al-'Asr: 1-3]

    Selamat berpesan-pesan..:)

  4. Jefry says:

    penasaran ni, sekiranya barangnya apa ya.. ??

Respon Anda...

Jangan tengok jak bah! Dikomen terusss!! :D

Nota : Pakai bahasa Sabah pun bulih bah! :)

Let's share your views with other Wasabers at WSB Community Forum.

Boleh gunakan tag HTML berikut: <b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Facebook WSB Badge

Geng WSB