Loonaq_06Ogos-09November Dapatkan Domain Termurah
Dari NetKL serendah RM29.95 setahun! Beriklan disini

WSB Support Local Act : Jiaja - Pok Silap

10 comments

ENJOY THIS SONG ~~



Lyric Pok Silap

Chorus :
Sama kau dia bilang sayang selamanya,
kunun2 kau lah cinta sejatinya
Sama aku pun dia pakai ayat sama,
pandai betul dia guna bahasa cinta.

Tidak kira lelaki atau perempuan,
Klu kes mengayat memang tiada lawan,
Walaupun tidak semua tapi kebanyakan,
Itulah hakikat yang harus kita telan.

Nampak baik depan mata, tunjuk muka selamba,
Sampai kau pun terasa, hei...
Berjaga-jaga lah, jangan sampai terkena,
Biar pun org cakap, 'Cinta Itu Buta'.

Repeat Chorus

Waktu kau bercinta, semua rasa siok,
sampai kau ndak sedar yang kau kena buyuk
(Sayang bah aku sama kau)
(Mari lah kita sayang-menyayang)

Aha..
Itu ayat, biasa bah,
Selalu kita dengar dimana-mana saja,
di rumah, di talipon, di bilik,
di kereta, kadang kala kawan di sebelah pun cakap juga.

Repeat Chorus

Pernah dulu saya suka, ada satu perempuan,
Saya terjumpa dia di sebuah restoran,
Mulanya kami cuma betinguk2 saja,
Tinguk punya tinguk, saya pergi tempat dia.

(Hai, buli saya minta numbur telifun?)
(Buli bah kalau kau.)
(Nah, ini numbur telifun saya. Call me if u free. Kita gayut mlm ni.)
(O.K.!)

Adeii
POK-POK SILAP

Repeat Chorus

(Helo, buli saya cakap...)
(Cakap apa!! Ha!!! Cakap kutur?!! 
Mau cari siapa!!! Tiada dia!!!
Kau tahu ka, nanti minggu depan dia mau kahwin suda..
Kau tidak percaya, kau cari dia.. Saya tau ba kau ni
Pergi cari yang lain-lain.)

Repeat Chorus

WSB support local act

10 Respon dari Wasaber.

  1. Admin says:

    @Sasa Al-Sharif best bana lgu ni tau...busung bana..hahaha!!

  2. hahaha..buduh punya lagu..

  3. Admin says:

    @❤ Baby Yats ❤ pny layan lgu ni ko ckp lgu buduh..keh²..layan ~~

  4. busung tu apa?`
    setau aku busung tu orang yg perotnya kembung,akibat buatan orang..selain tu,ada maksud lain lagi kah??`

    >saya budak baru belajar<

  5. Admin says:

    @Catherine- mnurut dedfinisi y ko bg tu rina..btul..tp busung y sasa mksdkn dsini ialah spt mngolok dlm bhasa bajau. pgunaannya sma la spt kurg asam..keh²

  6. Mama JnJ says:

    haha nakal kamu ah sasa n admin..
    cath: macam mengolok2 tu..bajau bah tu kan admin?

  7. Admin says:

    @Mama JnJ iya..bajau tu..sasa ba tu y nkl..aku x..aku sopan santun..keh²

  8. sowt ! hahaha . lawa lagu nie taw . lawak bana .

  9. Admin says:

    @kikilalahsite x) best bana kan lgu ni..mmg catchy la..suka ku dgr tau..keh²

Respon Anda...

Jangan tengok jak bah! Dikomen terusss!! :D

Nota : Pakai bahasa Sabah pun bulih bah! :)

Let's share your views with other Wasabers at WSB Community Forum.

Boleh gunakan tag HTML berikut: <b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers

Facebook WSB Badge

Geng WSB